Korzystając z otrzymanego finansowego wsparcia w Programie Laboratoria Przyszłości, którego celem jest budowanie kompetencji kreatywnych i technicznych wśród uczniów, zakupiliśmy drugą część wyposażenia naszej szkoły SP81 za kwotę 61479zł.
| LABORATORIUM PRZYSZŁOŚCI – zakupiony sprzęt – druga transza | |
| NAZWA SPRZĘTU | ILOŚĆ |
| Lupa z podświetleniem LED | 7 |
| Listwa antyprzepięciowa 4G | 2 |
| Waga laboratoryjna | 2 |
| Laminarka | 1 |
| Zestaw konstrukcyjny do montażu z elektroniki | 6 |
| Komplet do doświadczeń z magnetyzmu | 5 |
| Magnesy sztabkowe | 5 |
| Pojemnik warsztatowy | 10 |
| Biała tablica magnetyczna | 1 |
| Stół warsztatowy z nadstawką z lampą led | 1 |
| Taboret obrotowy | 4 |
| Krzesła Junak wielorozmiarowe – regulowana wysokość | 30 |
| Klocki Figury | 3 |
| Robot edukacyjny wraz z akcesoriami – Photon, zestaw standard | 1 |
| Szafka grande na drukarkę | 1 |
| mikrofony kierunkowe Saramonic SR-M3 | 4 |
| Konsola – Mikser dzwięku 8 kanałowy – Power dynamics | 1 |
| Kolumny Audioengine A5+BT | 1 |
| Oprogramowanie – Adobe Photoshop Elements 2022 & Premiere Elements 2022 | 1 |
| Szafa metalowa na narzędzia z półkami | 1 |
| Kuchnia Grande | 1 |
| Mikroskop cyfrowy | 1 |
| Klocki steam- team Korbo | 1 |
| Mobilny zestaw nagłośnieniowy PORT8VHF-BT | 1 |
| Waga z odważnikami (szalkowa metalowa) | 2 |
| Zestaw modelarski-magnetyczny Magformers | 1 |
| Klocki magnetyczne | 2 |
| Klocki konstrukcyjne KNEX Zestaw 1 | 2 |
| Klocki konstrukcyjne KNEX Zestaw 2 | 2 |
| Mosty i ich konstrukcje | 2 |
| Dyktafon Philips DVT4110 | 2 |
| Zestaw głośników Presonus Eris E4.5BT | 3 |
| Stacja pogody – zestaw | 2 |
| kleje | 9 |
| Farby tempera 1l | 42 |
| Farby tempera złota | 3 |
| Farby tempera srebrna | 1 |
| Zestaw pędzli | 2 |
| kordonki | 12 |
| Kanwa luzem | 10 |
| Włóczka mix kolorów | 2 |
| koraliki | 4 |
| Zestaw drewnianych elementów | 4 |
| Plastry drewna | 10 |
| sznurki | 4 |
| Nici zestaw | 1 |
| Guziki kompet | 3 |
| filament | 1 |
Zakupiony, nowoczesny sprzęt uatrakcyjni zajęcia szkolne i pozwoli naszym uczniom rozwijać swoje zainteresowania na lekcjach techniki, innych obowiązkowych zajęciach edukacyjnych, ale także na zajęciach pozalekcyjnych, świetlicowych, kołach zainteresowań.
